SIEMENS malaysia

Assalamualaikum..

Arini dapat email dari Puan Mimi awal2 lagi. Sbnrnya email ni dia reply kat Mr. Ng just nk confirmkan location coz Mr. Ng wakil dari SIEMENS malaysia tu nk dtg khamis ni. Ada sinar lagi la utk projek aku mencapai objektif yg disasarkan tu..
Arini jgk aku present project simulation yg pulun wat dlm minggu2 sebelum ni. Kira puas ati jgk la sbb buleh simulate robot guna workspace 5 tu dgn jayanya. lepas je present, pg kelas robot pastu terus ke PFI nk tgk status conveyor aku tu dah diubah lom.


Sampai je jmpa dgn En. Hanafiah (technician yg jaga projek aku tu). Rupa2nya dia dah ubah, sorg2 dia. Kesian dia. Disebabkan aku ada presentation pg tu, tk dpt nk tlg.
Dah sbb ubah ni aku ON la balik conveyor tu. biasa la, klu ubah ni kang ada je nak mereng. Tp Alhamdulillah la, semua in good condition, cuma kena ketatkan balik dia punya pusher tu. Try running lik kot2 coding lari. Tengah baik pny testing tetiba datang sekumpulan bebudak politeknik Merlimau. Ayark..!! abes aku. kang diorg tny macam2. setelah diperkenalkan oleh sorg staf kat situ selaku pemandu pelancong diorg, dia siap cakap lg, ini adalah conveyor system, tu student yg wat projek ni.. ngee.. tak buleh elak dah.
Pastu dgn muka kagum bebudak tu tny macam2 soalan kat aku. Cam dasat je aku ni. Tp tkpe, still control macho, goreng je kat bebudak ni. Nasib baik lecturer dia tk tny, klu tak tktau cmne nak goreng.. huhu...
Pastu ngah sorg2 selongkat conveyor tu, tetiba tgn terkepit kat pusher dia lak. Ayark luka la jari aku yg comel tu. Dosa arini byk kot.. Tkpe la, terbalas. InsyaAllah. Apa2 pun tunggu la khamis ni, tgk cmne Mr Ng dgn Mr. Isaac dtg install software yg diorg nk pinjamkan tu.. Doakan semua bejalan lancar.. Ameen
wassalam..

Comment (1)

oppa...all the best!

Post a Comment