Projek SaRjAna MuDa

Salam..

ayark.. cmne nih, semalam Puan Mimi merangkap supervisor utk projek final aku kol, dia ckp wakil dari SIEMENS malaysia dah bersetuju nak pinjamkan aku software diorg utk aku wat projek aku ni.. tapi masalahnya skrg PFI (lab kat fakulti yg tempatkan projek aku) tgh renovate plak. semua power supply diorg buka. Cmne aku nk bg wakil SIEMENS tu install software tu.
Tapi, rileks je.. hero bkn nak gelabah2 (padahal dah kecut perut dah). Aku pun pegi la jumpa technician yg jaga conveyor aku tu. Cuba deal apa2 yg terbaik leh wat. Akhirnya dia setuju nk angkat kuar conveyor tu letak kat tepi. Aku pun dah maklumkan kat Puan Mimi, tp Puan Mimi cm tak setuju lagi sebab letak kat tepi tu pun still lg semak sbb diorg ngah wat wiring. So, dia cuba berbincang dgn ketua jabatan Robotik nk minta satu lab yg agak bersih dan terkawal. So, sama2 kita tgk keputusan kj pada minggu hdpn.. huhu

wslm..

Comments (2)

hero....hik3..klako

all the best utk projek awk! (>_n)

huhu.. mashih2..

Post a Comment