Hoho.. Blog? Update..? Hapakah itu?? Kui2..

Labels:

Assalamualaikum..

Pekabor semua yeop? lama dah teman tak update blog ni.. cmna tetiba arini buleh terasa nak update plak.. Nak kabor ni.. sbnrnya bukan tkmau update.. tp terlupa password.. haha.. (buleh pakai ke alasan tu? huk2)

Sepanjang tak upde blog yg dah makan hmpir setahun lebih ni.. byk perkara yg dah berlaku kat aku.. Satunya adalah, aku dah bertunang.. dan keduanya adalah aku dah kawen.. haha.. Punya la lama tak hapdet.. smpi bertunang dgn kawen pun kena hapdet dlm 1 post.. Ngee.. :-p

So, bila dah berkawen ni, ayat2 dan perkongsian aku akan lebih berilmiah, bertanggungjawab, dan berinovasi harapnya.. :-p

Jadi, start dari arini tekad nak update balik blog ni.. bukan apa, buleh gak jd sumber rujukan nanti segala tarikh2 yg penting bg aku.

Ok, satu permulaan semula yg bgs.. keep it going.. babai.. Chow..

Wassalam..

Comments (0)

Post a Comment